KOMUNITA REALITNÍCH MAKLÉŘŮ

+420 606 113 100

Blog / Úspěšný prodej

Adult-anger-angry-34667

Nebaví vás vaše práce? Tak ji nedělejte!

25. června 2018

Autor: Michal Souček

Dnes ráno, když jsem přemýšlel o tom, co napsat, nechal jsem se inspirovat chlapíkem, který přišel do našich nových kanceláří zprovoznit telefonní linky. Tak naštvanýho chlapa jsem v 8:00 ráno už dlouho neviděl.

Jako fakt nevím, co se mu přihodilo, ale myslím, že to byl obecně život. Jeho úkolem bylo zprovoznit telefonní linky, abychom mohli komunikovat mezi sebou. To, že jsme na něj čekali 14 dní je věc druhá.

Digital-marketing-1725340_1920

Konkurenční výhody v podnikání

20. dubna 2018

Autor: Michal Souček

Bez konkurenční výhody se v podnikání uspět nedá. Ale když už tu konkurenční výhodu najdete, je potřeba ji rozvíjet a hledat další cesty, jak být lepší. To, že máte konkureční výhodu, vám nezajistí stálý blahobyt a přísun zakázek nebo klientů. Je třeba jít pořád dál, dál, dál a dál.

Dreamstime_l_46380666_small

Jsou makléři opravdu vydřiduši?

4. dubna 2018

Autor: Michal Souček

Existuje mnoho diskusí i článků, ve kterých se znevažuje profese realitního makléře. Někdo tvrdí, že je snadné prodat nemovitost pomocí samoprodeje. Někdo zase, že jsme vydřiduši, a že nic jako makléři neumíme. Jiní tvrdí, že služba makléře nemá tu hodnotu. A víte co? Není to někdy tak trochu pravda?

Social-site-1021963_1920

Není videoprohlídka, jako videoprohlídka

19. března 2018

Autor: Michal Souček

Video je i v realitách trendem poslední doby. A bude hůř. :) Dá se dělat dobře, ale i méně dobře. Společně se teď podíváme na funkční videoprohlídky z hlediska zkušeností, které jsem získal měřením sledovanosti mých videí a tvrdých dat. Dozvíte se, co funguje, a kdy je video ploché a nefunkční.

Kolaz_socialni_site

Sociální sítě, dobrý sluha, zlý pán.

7. března 2018

Autor: Michal Souček

Dnes se na sociálních sítích pohybuje každý den víc jak polovina Čechů. Na Slovensku a v okolních zemích je ten trend úplně stejný. Na sociální sítě se přesouvá snad úplně všechno. Od vzdělání, přes politiku, přes byznys, po online setkání s přáteli. Prostě všechno. A všechno propojuje jeden společný jmenovatel.

Norma

Máte svoje normy?

7. února 2018

Autor: Michal Souček

Co je to vlastně ta "norma"? A jaké normy mám já v mém podnikání? Je jich hned několik a věřím, že vás inspirují. Měly by, přinášejí mi totiž výhradní zakázky na prodej i pronájem, a to i opakovaně od úplně neznámých lidí. Když si chcete v podnikání udržet nějakou kvalitativní úroveň, měli byste si stanovit nějaký plán. Strategii, kterou své podnikání budete řídit tak, abyste za každých okolností byli pány situace.

Michal_phone

Víte v čem dělají makléři tu největší chybu?

14. ledna 2018

Autor: Michal Souček

Chyby děláme všichni. Dnes a denně. Někdy větší, někdy menší. Občas si je ani neuvědomujeme. A to je ta chyba. Ale chybami se člověk učí. Získává tím zkušenosti. A víte v čem dělají makléři tu největší chybu? Má to co dočinění s cenou. Konkrétně s cenou realitních služeb za zprostředkování prodeje nebo pronájmu nemovitosti. 

Block-chain-2850276_1920

Může vám webová stránka přivádět pravidelně zákazníky?

19. listopadu 2017

Autor: Michal Souček

Může, já jsem toho docílil, ale tím se vůbec nechci chlubit. Chci tím říct, že to absolutně nefunguje tak jednoduše, jak si obecně mnozí myslí. Protože, jestli si někdo myslí, že si vytvoří webovky a najednou z něj bude milionář, tak to je lež jako věž.

Family-1542595_1920

Proč by měli chtít makléři víc?

28. srpna 2017

Autor: Michal Souček

Odměňování realitních makléřů je jeden z nejdůležitějších principů přímo ovlivňujících kvalitu poskytovaných služeb na realitním trhu. Tato mnohdy tabuizovaná otázka rozděluje realitní trh na několik táborů, ale když se odpoutáme od ekonomických zájmů majitelů brandových franšíz, klasických i multilevelových realitních kanceláří, odpověď je velmi jednoduchá a logická.

 

Dreamstime_l_47047549

Znáte recept na úspěch?

9. října 2015

Autor: Michal Souček
V poslední době se mě někteří obchodníci ptali hlavně na to, proč své produkty nedokáží prodat tak jednoduše, jak tomu bývalo v minulých letech. Proč zažívají horší roky, když dělají pořád všechno stejně dobře jako před lety. Odpověď je možná jednodušší, než se zdá.

Dreamstime_xl_16757647

Jak prodat opravdu každou nemovitost?

16. září 2015

Autor: Michal Souček
V poslední době se velmi změnily techniky prodeje produktů i služeb. Prodej nemovitosti mezi ně samozřejmě také patří. Víte, co je potřeba udělat proto, abyste prodali opravdu každou nemovitost?

Dreamstime_l_31440883

Pozor, pravopisné chyby vám pomohou

15. září 2015

Autor: Michal Souček
Víte, jaký je hlavní efekt toho, když ve svých textech a prodejních nabídkách vaši klienti nacházejí pravopisné chyby? Pravopisné chyby vám velmi snadno pomohou k tomu, aby si vás vaši klienti přestali vážit jako experta ve svém oboru.