Za každým úspěchem, za každým obchodem, za každou důvěrou zákazníka i za každým vztahem s klienty je schovaná tvrdá práce a promyšlená strategie. To jsou disciplíny, které jsou ryze podnikatelské. A ty se může naučit každý.
Je to o procesech, které si nastavíme. Je to o metodách naší práce a o způsobu, jak se prezentujeme. Nikdy, opakuji, nikdy si nevystačíte s prostým: “Ták, teď mám web a začnu vydělávat miliony”. Já jsem velkým zastáncem nových technologií, online prostředí i platforem, které tu nebývaly, když jsem začínal v roce 2002 s touto krásnou profesí. Taky jsem si nejdřív myslel, že si vytvořím osobní web a zakázky se pohrnou.
Dnes vím, že jsem byl naivní. Webová stránka je pro makléře skvělý sluha, ale může být i zlým pánem, pokud se s ní nepracuje správně. Očekávání jsou většinou větší, než výsledky, protože předpoklad, že webová stránka je sama o sobě konečný nástroj pro náběr zákazníků, je absolutně mylný
S webovou stránkou se totiž musí pracovat smysluplně a hlavně strategicky, stejně jako s dalšími online marketingovými nástroji makléře. Facebook stránka i osobní profil, Linked In, You Tube kanál ani profil na Google Plus nebo Twitteru, či Instagramu nás samy o sobě nespasí.
Online prostředí je fenomenální nástroj, šetří nám spoustu času a dokáže nám vydělat spoustu peněz. Ale stejně jako plachta na domě upozorňující na naše služby nebo na prodej nemovitosti musí splňovat určitá kritéria, i všechny naše online aktivity je potřeba řídit strategicky a věnovat jim velkou pozornost.
Marketing a online nástroje mi dnes přinášejí exkluzivní náběry i prodeje. Řízenou strategií dokážu zákazníky dostat na svoje webové stránky a přimět je, aby mi zavolali. Reálně jsem takto nabral a nakonec uzavřel i obchod se svou dosavadní nejvyšší provizí ve výši 750.000 Kč.
Pokud o tom chcete vědět víc, napište mi konkrétní otázky na můj email michal.soucek@qara.cz a dejte mi pár dní na odpověď, rád vám pomohu.